Restauracja prowadzi program lojalnościowy, nagradzający regularne zamówienia.
W celu wzięcia udziału w programie niezbędne jest pobranie z Restauracji, bądź od kierowcy/dostawcy karty lojalnościowej do zbierania pieczątek potwierdzających zamówienia oraz ich wysokość. Karta składa się z 9 pól, w które przy każdym zamówieniu wpisana zostanie kwota zamówionego zestawu, z wyłączeniem kosztu dostawy.
Podbijanie pieczątek rozpoczyna się od momentu otrzymania karty (nie podbijamy kart do poprzednich zamówień). Pieczątki podbijamy wyłącznie do zamówień złożonych w lokalu, telefonicznie bądź przez stronę www.kamisushi.com.pl .
Po uzupełnieniu wszystkich pól Klient ma prawo do osobistego odbioru zestawu w lokalu (nie realizujemy dostaw, na zestawy będące nagrodą), o równowartości uśrednionych kwot wpisanych do karty lojalnościowej. Możliwe jest wydanie droższego zestawu, niż średnia wynikająca z karty lojalnościowej, wyłącznie po dokonaniu stosownej dopłaty. Niemożliwa natomiast jest refundacja gotówką całej lub części wartości wynikającej z karty lojalnościowej.
Wydawanie zestawów będących nagrodą możliwe jest wyłącznie od poniedziałku do czwartku z odbiorem osobistym lub na miejscu, z wyłączeniem świąt (w tym Dzień Kobiet, Walentynki, Sylwester, Dzień Matki itp. pytaj u obsługi) w godzinach funkcjonowania Restauracji.
Odpowiedzialność za zbieranie/uzyskanie wpisów na karcie lojalnościowej leży po stronie Klienta będącego posiadaczem karty. Do zestawów będących nagrodą w programie lojalnościowym Restauracja nie wydaje rolki gratis.
Przy odbiorze klientem 10-go zamówienia, w przypadku, kiedy suma 10-go zamówienia odpowiada sumie o równowartości uśrednionych kwot wpisanych do karty lojalnościowej, Restauracja jest zobowiązana wystawić paragon o wartości 1zł.